Zagrebački električni tramvaj d.o.o. kao vlasnik prava na moj.ZET aplikaciju je predan zaštiti Vaše privatnosti i Vaših osobnih podatka. Molimo Vas, pažljivo pročitajte ove Opće uvjete kako biste lakše razumjeli koje podatke prikupljamo i kako koristimo te podatke. Davanjem Vaših osobnih podataka korištenjem moj.ZET aplikacije i označavanjem Vašeg pristanka na ove Opće uvjete putem aplikacije moj.ZET potvrđujete da ste pročitali, razumjeli i da se slažete sa ovim Općim uvjetima zaštite osobnih podataka, te pristajte na prikupljanje, obradu i korištenje Vaših osobnih podataka u skladu sa ovim Općim uvjetima. Ukoliko se ne slažete s ovim Općim uvjetima, preuzetu aplikaciju nemojte koristiti i obrišite istu s Vašeg mobilnog uređaja. Sva pitanja koja biste mogli dodatno imati, u pogledu načina obrade osobnih podataka, detaljno su razjašnjena u Politici zaštite osobnih podataka, koja se odnosi na sve korisnike usluge javnog prijevoza ZET-a i javno je dostupna na web stranici ZET-a Politika zaštite osobnih podataka ZETa te se ona zajednički primjenjuje s ovim Općim uvjetima. Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi zaštite osobnih podataka, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail poruke na adresu zastita-podataka@zet.hr.

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA APLIKACIJE moj.ZET I ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA

Opće odredbe

Opći uvjeti korištenja aplikacije moj.ZET i zaštite osobnih podataka odnose se na uvjete korištenja, načine plaćanja usluge i osobne podatke koji se korištenjem moj.ZET aplikacije prikupljaju i obrađuju od strane voditelja zbirke osobnih podataka, društva Zagrebački električni tramvaj d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Ozaljska ulica 105, OIB: 82031999604.
Ako kontekst ne zahtijeva drukčije, pojedine riječi i izrazi u smislu ovih uvjeta imaju sljedeće značenje:
„ZET“ označava trgovačko društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o., Zagreb, Ozaljska ulica 105, OIB: 82031999604
„KORISNIK“ je fizička osoba koja je na temelju Zahtjeva u ZET-u, registracijom u aplikaciji moj.ZET i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta, stekla pravo na korištenje aplikacije
„APLIKACIJA“ jest aplikacija moj.ZET, odnosno sustav kupnje karata u javnom gradskom prijevozu
„OPĆI UVJETI“ označava ove Opće uvjete te sve njihove buduće izmjene i dopune

Promjene Općih uvjeta zaštite osobnih podataka

Društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o. može izmijeniti ili dopuniti ove Opće uvjete zaštite osobnih podataka u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta na internetskoj stranici www.zet.hr i www.moj.zet.hr . Izmjene i dopune Općih uvjeta zaštite osobnih podataka stupaju na snagu odmah nakon njihove objave na internetskoj stranici www.zet.hr i www.moj.zet.hr.
Kao korisnik odgovorni ste i obvezni prije svakog davanja Vaših osobnih podataka pregledati i proučiti važeće Opće uvjete zaštite osobnih podataka.

Osobni podaci koji se obrađuju i uporaba osobnih podataka

Društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o prikuplja osobne podatke o ispitanicima u mobilnoj aplikaciji moj.ZET, ovisno o vrsti usluge koju korisnik odabere.
Društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o. prikuplja i koristi osobne podatke kako bi se omogućilo korištenje usluga i aktivnosti putem ZET mobilne aplikacije, koja će komunicirati sa korisnikom za sada samo putem e-maila i to na način da će se korisniku na njegovu e-mail adresu dostavljati informacije vezane uz njegove akcije odrađene putem online kanala prodaje karata (e-mail sa privitkom računa, e-mail sa potvrdom o dodijeljenom profilu i sl.).
Pružanje usluge javnog gradskog prijevoza smatra se ugovornim odnosom između korisnika i ZET-a, te se u skladu s čl. 6. st. 1 točkom b) Uredbe o zaštiti podataka (GDPR) čini zakonitu svrhu obrade osobnih podataka.
Temeljem obaveza koje proizlaze za sve subjekte iz Opće uredbe o zaštiti podataka (UREDBA (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ) definirana je Politika zaštite osobnih podataka Zagrebačkog električnog tramvaja d.o.o. koja regulira i propisuje pristup zaštiti osobnih podataka. Politika utvrđuje pravila povezana sa zaštitom pojedinaca kod prikupljanja i obrade osobnih podataka i pravila povezanih sa slobodnim kretanjem osobnih podataka, a u primjeni je od 23.5.2018.godine.
Davanjem svojih osobnih podataka i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta zaštite osobnih podataka, pristajete da ako ste korisnik subvencioniranog (povlaštenog) prijevoza Sustav će Vas putem e-maila obavijestiti o prestanku prava na takav prijevoz ukoliko do toga dođe za vrijeme korištenja takvog subvencioniranog (povlaštenog) prijevoza.

Dopune i ispravci osobnih podataka

Društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o. smatra da svaki korisnik treba imati mogućnost osigurati da su njegovi osobni podaci točni, potpuni i ažurni. Ukoliko smatrate da su Vaši osobni podaci nepotpuni, netočni ili neažurni, molimo Vas da putem e-mail adrese zastita-podataka@zet.hr zatražite odgovarajuću dopunu, izmjenu ili brisanje osobnih podataka. Na web stranici ZET-a su dostupni pripadajući obrasci koje je potrebno popuniti, vlastoručno potpisati i dostaviti na prethodno navedenu mail adresu, u skeniranom obliku. Preporučamo Vam da što prije nadopunite Vaše osobne podatke kad se oni promjene.

Zaštita podataka

Društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o. zaštitu podataka shvaća ozbiljno i poduzelo je adekvatne mjere opreza kako bi zaštitilo Vaše osobne podatke.
Korisnik osobnim podacima unutar ZET aplikacije može pristupiti pomoću lozinke i e-mail adrese. Korisnikova lozinka je kriptirana. Preporuka je da korisnik nikome ne otkriva lozinku. Uz to, korisnikove osobne identifikacijske informacije se čuvaju na serveru kojemu mogu pristupiti samo ovlaštene osobe ZET-a i ovlašteni administrator aplikacije.
Društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o kriptira određene osjetljive informacije koristeći Secure Socket Layer (SSL) tehnologiju, kako bi osiguralo da su korisnikovi osobni podaci sigurni. Dužni ste brinuti se o sigurnosti Vaše korisničke lozinke i istu povremeno mijenjati. Vaša lozinka ne smije biti jednostavna, mora sadržavati minimalno 6 znamenki (mala i velika slova, te brojeve). Ne smije sadržavati osobne podatke (ime, prezime, e-mail, kućna adresa, broj telefona, datum rođenja), brojeve u nizu ili identične brojeve, slova u nizu ili identična slova i također riječi kao što su: lozinka, zaporka, zet itd. Sustav Vam neće dozvoliti promjenu lozinke ili prijavu s istom, ukoliko ne zadovoljava sigurnosne uvjete.
Nažalost, niti jedan prijenos podataka preko Interneta, osobito bilo koje bežične mreže ne može biti 100% siguran te društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o. ne može jamčiti zaštitu bilo koje informacije prenesene na ili sa ZET aplikacije te nije odgovoran za radnje bilo koje treće strane kojoj takvi podaci postanu dostupni.

Ostali podaci

Dodatno, društvo Zagrebački električni tramvaj d.o.o. može od Vas prikupljati i druge podatke koji Vas ne mogu identificirati te se ne smatraju osobnim podacima (primjerice podatke o načinu korištenja aplikacije, podatke o Vašem mobilnom uređaju, Internet provideru, Vašim preferencijama), a koje nam omogućavaju poboljšanje aplikacije, kako bismo sadržaje aplikacije dodatno usmjerili i prilagodili korisnicima, ali i riješili moguće tehničke poteškoće.
Za analizu svoje mobilne aplikacije koristimo softver za analizu pomoću kojeg analiziramo korištenje aplikacije te time stječemo dragocjena saznanja o potrebama svojih korisnika, a s ciljem poboljšanja kvalitete naše ponude. Navedeni software osim toga prikuplja i pohranjuje i neke tehničke podatke, uključujući IP adresu korisnika. Naglašavamo da ni u kom slučaju ne dolazi do identifikacije osoba koje stoje iza tih podataka niti do prikupljanja osobnih podataka, te da iste koristimo samo u statističke i dijagnostičke svrhe.

Korištenje aplikacije

Aplikacija je sustav odnosno usluga kupnje karata u javnom gradskom prometu.
Vrste i cijene karata, prometna područja i zone utvrđene su Cjenikom i Odredbama za primjenu Cjenika ZET-a, dostupnim na web stranici ZET-a.
Aplikacija je troslojni sustav koji se sastoji od aplikacije na pametnom telefonu, serverske aplikacije i baze podataka. Sustav u realnom vremenu obrađuje skupove podataka dobivenih aplikacijom i na osnovu definiranih poslovnih pravila ZET-a postavlja parametre za pojedinog korisnika.
Instalacijom ZET aplikacije i njenim aktiviranjem postajete korisnik sustava moj.ZET, čime prihvaćate i ove Opće uvjete. Da bi se Aplikacija aktivirala i stavila u funkciju, korisnik treba otvoriti svoj korisnički račun putem registracijske forme.
Aplikacija moj.ZET omogućava korištenje usluge javnog gradskog prijevoza na dva načina: korištenjem m_novčanika i kupnjom svih vrsta mjesečnih i godišnjih kupona povezivanjem Vašeg korisničkog računa s već postojećim podacima u ZET-u. Oba načina su moguća i ne isključuju jedan drugoga, te se mogu istodobno koristiti. Ovisno o načinu korištenja, prikupljaju se i obrađuju različiti osobni podaci.
Ukoliko koristite opciju m_novčanik, od Vas se kao korisnika ne traži da ustupite svoje osobne podatke, osim e-mail adrese i tehničkih podataka koji su povezani s radom Vašeg mobilnog uređaja (npr. o načinu korištenja aplikacije, podatke o Vašem mobilnom uređaju, Internet provideru itd.).
Ukoliko koristite opciju u kojoj povezujete svoju postojeću pretplatnu kartu s radom aplikacije, obrađuju se isključivo oni osobni podaci koje ste dali prilikom izrade pretplatne karte. Pri tome su neki podaci bili obvezni, a neki neobvezni. Aplikacija je samo dodatni način obrade podataka koji već postoje u sustavu pretplatnih karata.
Kada se uključujete u određene aktivnosti u ZET aplikaciji, kao što su otvaranje korisničkog računa, kupovinom sredstava i kupovinom kupona, možemo Vas zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U takvom slučaju prije davanja takvih osobnih podataka obvezni ste proučiti ove Opće uvjete zaštite osobnih podataka i pristati na njihovu primjenu u odnosu na takve podatke.
Ovisno o vrstama aktivnosti, neki podaci koje tražimo da nam ustupite su određeni kao obvezni, a neki kao dobrovoljni. Ako ne pružite obavezne podatke za određenu aktivnost koja ih zahtijeva, neće vam biti omogućeno uključivanje u takvu aktivnost.
Među ostalim, kako bi korištenje aplikacije bilo što optimalnije i za bolje korisničko iskustvo, preporučuje se da prilikom korištenja aplikacije uključite opciju Lokacije kako bi Vam sustav mogao ponuditi najbolju moguću uslugu. Lokacija omogućava filtriranje artikala koju su na određenoj lokaciji (zoni ili prometnom području) dostupni. Geo-lokacijski podaci u sustav se spremaju u svrhu validacije aktivne karte te validacije dostupnih artikala. Aplikacija će lokaciju uređaja dobiti na temelju GSM i GPS podataka sa mobilnog uređaja. Ova opcije nije obvezna i isključivo ovisi o Vašoj odluci, želite li ju koristiti ili ne. U slučaju uključivanja ove opcije, dobiveni podaci o aplikaciji koristit će se isključivo za rad aplikacije i neće se obrađivati ni u jednu drugu svrhu.
Kako bi korištenje aplikacije bilo moguće, korisnik treba uključiti opciju fotoaparata sa mobilnog uređaja. Fotoaparat se unutar aplikacije moj.ZET koristi u svrhu čitanja QR kôda koji služi za kupnju karte u vozilu ili registraciju aktivne karte. Slike skenirane korištenjem fotoaparata se ne spremaju u sustav, niti će se obrađivati ni na koji drugi način.
Jednako tako, pristupom NFC čipu na mobilnom uređaju omogućava se brža registracija i kupnja karte u vozilu. Uz pomoć NFC tehnologije aplikacija sa NFC naljepnice u vozilu preuzima garažni broj vozila. Aplikacija moj.ZET omogućava čitanje podataka samo sa NFC naljepnica u vozilu koji su prethodno programirani za korištenje unutar aplikacije moj.ZET. Aplikacija prepoznaje podatke samo sa NFC oznaka koje su prethodno pripremljene za korištenje uz pomoć moj.ZET mobilne aplikacije.
Korisnik mobilne aplikacije odgovoran je za stanje, odnosno iskorištenost baterije na mobilnom uređaju, vodeći računa o tome da mobilni uređaj tijekom korištenja usluge prijevoza mora biti u funkciji.
Mobilni uređaj mora zadovoljavati tehničke uvjete pristupa internetu, kako bi mogao podržati rad aplikacije.
Rad i brzina rada aplikacije ovisi o konfiguraciji pametnog telefona, brzini internetske veze stoga ZET ne snosi odgovornost za brzinu rada aplikacije.

Kontrola karata

Korištenjem ZET aplikacije moj.ZET korisnik prihvaća da će na zahtjev ovlaštene osobe ZET-a dati na uvid kupljenu kartu na svom mobilnom uređaju.
Ovlaštena osoba ZET-a će za vrijeme kontrole karata, valjanost kupljene karte provjeriti pomoću prijenosnog uređaja za kontrolu karata.
U slučaju da korisnik ovlaštenoj osobi ne želi dati na uvid kupljenu kartu ili ako je karta neispravna za vožnju, ovlaštena osoba ZET-a postupiti će u skladu s Odlukom o prijevozu putnika u javnom prometu, objavljenom na web stranici ZET-a.

Način plaćanja

Nadopuna sredstava ili kupnja kupona putem mobilne aplikacije moguća je bankovnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover).


Sigurnost kupnje garantira CorvusPay.

CorvusPay

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pritom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unapređuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Voditelj obrade i podaci o upravitelju ZET online kanala prodaje

Zagrebački električni tramvaj d.o.o.
Ozaljska 105, 10000 Zagreb, Hrvatska
e-mail: zastita-podataka@zet.hr
telefon: +385 (0)1 3651 555
e-mail: zastita-podataka@zet.hr

Podaci o društvu: Društvo je upisano u sudski registar kod Trgovačkog suda u Zagrebu, MBS: 081141540, OIB: 82031999604. Temeljni kapital od 95.951.000,00 kn uplaćen je u cijelosti.

Datum izmjene: 01.05.2023.


Copyright © 2023. ZET. Sva prava pridržana.